Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Dags att börja åka Snowboard igen och behöver hjälp med val av bräda.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hellyhansson" data-source="post: 986184" data-attributes="member: 137393"><p>Tack för alla tips, det blev en 'K2 WWW 155cm' från 2011. Kommer säkert bli fin fint <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p></p><p>Vilka bindningar samt skor tror ni skulle lira bra ihop med den brädan och min åkstil? </p><p>Jag har tänkt på Union Contact och ett par 32 Lashed, är det en combo som skulle funka bra?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hellyhansson, post: 986184, member: 137393"] Tack för alla tips, det blev en 'K2 WWW 155cm' från 2011. Kommer säkert bli fin fint :) Vilka bindningar samt skor tror ni skulle lira bra ihop med den brädan och min åkstil? Jag har tänkt på Union Contact och ett par 32 Lashed, är det en combo som skulle funka bra? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Dags att börja åka Snowboard igen och behöver hjälp med val av bräda.
Tillbaka
Topp