Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dags att byta spår i livet.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hawk100" data-source="post: 1280452" data-attributes="member: 15720"><p>Att jobba som skidlärare är nog bland det roligaste jag gjort⛷. Och hade jag inte gjort det när jag var mellan 20-25 så hade jag gärna gjort det nu som gammal gubbe. Sen behöver man ju inte ge upp allt och flytta till en skidort en (eller flera) säsong, utan man kan börja med att gå ett eller flera utbildningssteg och sedan hjälpa till i lokala skidskolorna, exempelvis hos Friluftsfrämjandet för att få erfarenhet och få testa om man gillade det. Oavsett resultatet kommer du säkert bli en bättre skidåkare (och även pedagog) och kommer få kul skidkompisar och inspireras i din skidåkning.</p><p>Därefter kanske du vill gå vidare och jobba i större berg och med fler olika elever etc.,,.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hawk100, post: 1280452, member: 15720"] Att jobba som skidlärare är nog bland det roligaste jag gjort⛷. Och hade jag inte gjort det när jag var mellan 20-25 så hade jag gärna gjort det nu som gammal gubbe. Sen behöver man ju inte ge upp allt och flytta till en skidort en (eller flera) säsong, utan man kan börja med att gå ett eller flera utbildningssteg och sedan hjälpa till i lokala skidskolorna, exempelvis hos Friluftsfrämjandet för att få erfarenhet och få testa om man gillade det. Oavsett resultatet kommer du säkert bli en bättre skidåkare (och även pedagog) och kommer få kul skidkompisar och inspireras i din skidåkning. Därefter kanske du vill gå vidare och jobba i större berg och med fler olika elever etc.,,. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dags att byta spår i livet.
Tillbaka
Topp