Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dags att förnya sig.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vailent" data-source="post: 105620" data-attributes="member: 48619"><p>Jag har kört skidor i hela mitt liv, känner att det är dags att köpa mig ett par riktiga nu.!</p><p>Jag har bestämt mig för att köpa ett par twintip, men är relativt korkad vad gäller att veta vad som är bra respektive dåligt.</p><p>Jag är 188cm lång och väger 82.</p><p>Jag vill ha en skida som är lämplig att "leka" med i parkerna samt köra lite pist samt även offpist. Mest har jag tänkt att använda den till att leka runt.</p><p>Jag har väldigt liten erfarenhet av att köpa nya skidor men jag har ändå kollat runt lite och tittat på t ex</p><p>K2 Fujative, K2 Public Enemy, Rossignol Scratch FS och Dynastar Trouble Maker.</p><p>Jag har faktiskt inte en aning riktigt om vad som skiljer dem från varandra och vilken längd som passar mig bäst! </p><p>Skulle bli tacksam om någon som vet mer än mig kunde tipsa mig. </p><p></p><p>Tack på förhand //Jonas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vailent, post: 105620, member: 48619"] Jag har kört skidor i hela mitt liv, känner att det är dags att köpa mig ett par riktiga nu.! Jag har bestämt mig för att köpa ett par twintip, men är relativt korkad vad gäller att veta vad som är bra respektive dåligt. Jag är 188cm lång och väger 82. Jag vill ha en skida som är lämplig att "leka" med i parkerna samt köra lite pist samt även offpist. Mest har jag tänkt att använda den till att leka runt. Jag har väldigt liten erfarenhet av att köpa nya skidor men jag har ändå kollat runt lite och tittat på t ex K2 Fujative, K2 Public Enemy, Rossignol Scratch FS och Dynastar Trouble Maker. Jag har faktiskt inte en aning riktigt om vad som skiljer dem från varandra och vilken längd som passar mig bäst! Skulle bli tacksam om någon som vet mer än mig kunde tipsa mig. Tack på förhand //Jonas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dags att förnya sig.
Tillbaka
Topp