Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dags att inskaffa sig sina första par skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DavidJ-Ivarsson" data-source="post: 994393" data-attributes="member: 135739"><p>Eftersom du väger 90 kg och och kör bara 30 % park så kanske det är smartare att titta på lite bredare skidor så att du kan flyta på snön i offpisten. Jag skulle nog rekommendera K2 kung fujas har dock inte åkt dem själv men folk säger att dem är bra, men satsa iallafall på minst 90mm bredd i midjan på skidorna annars kommer du nog ha svårt i offpisten <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DavidJ-Ivarsson, post: 994393, member: 135739"] Eftersom du väger 90 kg och och kör bara 30 % park så kanske det är smartare att titta på lite bredare skidor så att du kan flyta på snön i offpisten. Jag skulle nog rekommendera K2 kung fujas har dock inte åkt dem själv men folk säger att dem är bra, men satsa iallafall på minst 90mm bredd i midjan på skidorna annars kommer du nog ha svårt i offpisten :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dags att inskaffa sig sina första par skidor
Tillbaka
Topp