Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dags att kitta för vintern - mitt i sommarvärmen!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 790196" data-attributes="member: 1008"><p>Den är absolut inte hård, bakändan är dock mycket hårdare än framändan. Det kan tilläggas att jag har en bakgrund som alpin tävlingsåkare på hyffsat hög nivå så jag har sällan problem att hantera en skida i pist, oavsett hur uppkört/puckligt det är. Så just de delarna kanske någon annan kan slänga in några insikter om?</p><p></p><p>Det jag kan säga är att så länge du håller kanterna fina och vassa så går dom utmärkt i pist. Ren is kommer du givetvis inte kunna sätta fast dom på men det krävs nästan racelagg för det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 790196, member: 1008"] Den är absolut inte hård, bakändan är dock mycket hårdare än framändan. Det kan tilläggas att jag har en bakgrund som alpin tävlingsåkare på hyffsat hög nivå så jag har sällan problem att hantera en skida i pist, oavsett hur uppkört/puckligt det är. Så just de delarna kanske någon annan kan slänga in några insikter om? Det jag kan säga är att så länge du håller kanterna fina och vassa så går dom utmärkt i pist. Ren is kommer du givetvis inte kunna sätta fast dom på men det krävs nästan racelagg för det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dags att kitta för vintern - mitt i sommarvärmen!
Tillbaka
Topp