Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dags att kitta för vintern - mitt i sommarvärmen!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="koppen89" data-source="post: 790315"><p>det där håller jag med till 110%!</p><p></p><p>Likaså all diskussion om bindningar, alla här på forumet tror att dom är McConkey och måste ha dom värsta bindningarna för dom är så sjukt avancerde åkare!</p><p>senast jag kollade så var det en liten p14 på 60kg i Jibb sektionen som frågade efter vilka bindningar han skulle köpa och alla svarade STH16..</p><p></p><p>Sen också så fort någon säger att dom funderar på ett par 100mm skidor så skriker alla att dom måste gå upp minst 1-2cm i bredd, varför?</p><p>Sen när är inte en 100mm skida en puderskida liksom?</p><p>självklart finns det bättre skidor för puder än 100mm men man måste ju komma ihåg att vi bor i Sverige och 90% av alla här på freeride åker bara skidor i vårt eget land..</p><p></p><p>Folk idag verkar vara mer besatta av vad dom har på fötterna än själva åkningen..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="koppen89, post: 790315"] det där håller jag med till 110%! Likaså all diskussion om bindningar, alla här på forumet tror att dom är McConkey och måste ha dom värsta bindningarna för dom är så sjukt avancerde åkare! senast jag kollade så var det en liten p14 på 60kg i Jibb sektionen som frågade efter vilka bindningar han skulle köpa och alla svarade STH16.. Sen också så fort någon säger att dom funderar på ett par 100mm skidor så skriker alla att dom måste gå upp minst 1-2cm i bredd, varför? Sen när är inte en 100mm skida en puderskida liksom? självklart finns det bättre skidor för puder än 100mm men man måste ju komma ihåg att vi bor i Sverige och 90% av alla här på freeride åker bara skidor i vårt eget land.. Folk idag verkar vara mer besatta av vad dom har på fötterna än själva åkningen.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dags att kitta för vintern - mitt i sommarvärmen!
Tillbaka
Topp