Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Dags att köpa skidutrustning!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Albinah" data-source="post: 1061510" data-attributes="member: 154145"><p>Tjenare!</p><p></p><p>Jag ska köpa ny skidutrustning inför säsongen 15/16.</p><p>Jag är inne på att köpa ett par sk. all mountain skidor, då jag helt enkelt är ute efter en varierad skidåkning. </p><p></p><p>Mina frågor är främst:</p><p></p><p>1: Tycker ni att det är nödvändigt att köpa sprillans nya skidor eller är det rimligt att köpa begagnat? (ska spendera hela säsongen i alperna).</p><p></p><p>2: Kommer jag att känna skillnad på de dyraste och de billigare alternativen? Med detta menar jag att man utan problem kan köpa pjäxor, skidor och bindningar för 25k om man vill, samtidigt som man kan köpa det för 10...</p><p></p><p>Albin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Albinah, post: 1061510, member: 154145"] Tjenare! Jag ska köpa ny skidutrustning inför säsongen 15/16. Jag är inne på att köpa ett par sk. all mountain skidor, då jag helt enkelt är ute efter en varierad skidåkning. Mina frågor är främst: 1: Tycker ni att det är nödvändigt att köpa sprillans nya skidor eller är det rimligt att köpa begagnat? (ska spendera hela säsongen i alperna). 2: Kommer jag att känna skillnad på de dyraste och de billigare alternativen? Med detta menar jag att man utan problem kan köpa pjäxor, skidor och bindningar för 25k om man vill, samtidigt som man kan köpa det för 10... Albin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Dags att köpa skidutrustning!
Tillbaka
Topp