Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dags för att byta upp sig
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jan_Zachrison" data-source="post: 69933" data-attributes="member: 32485"><p>Dagens</p><p></p><p>Sitter för närvarande på ett par Atomic TM 18 som visserligen är ok i pisten men lite för smala för mig bredvid om man säger så.</p><p>Åker för övrigt telemar/chilibindningar (som jag också ska köpa nya)</p><p>Så nu tänkte jag investera i ett par nya lagg och bindningar. Och med investera så är jag inte så sugen på att lägga hela min lön som ni nu säkert förstår.</p><p></p><p>Vad frågar jag då?</p><p></p><p>Jo. Min tanke var att köpa ett par Salemon 1080 med cobrabindningar men jag har hört att dessa skidor är lite för mjuka?</p><p>Jag har ju inte testat dem själv så jag tar gärna emot tips på andra skidor som kan vara lika bra.</p><p>Jag är 180 lång och väger 90 panner så det kan behövas ett par stadiga skidor <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jan_Zachrison, post: 69933, member: 32485"] Dagens Sitter för närvarande på ett par Atomic TM 18 som visserligen är ok i pisten men lite för smala för mig bredvid om man säger så. Åker för övrigt telemar/chilibindningar (som jag också ska köpa nya) Så nu tänkte jag investera i ett par nya lagg och bindningar. Och med investera så är jag inte så sugen på att lägga hela min lön som ni nu säkert förstår. Vad frågar jag då? Jo. Min tanke var att köpa ett par Salemon 1080 med cobrabindningar men jag har hört att dessa skidor är lite för mjuka? Jag har ju inte testat dem själv så jag tar gärna emot tips på andra skidor som kan vara lika bra. Jag är 180 lång och väger 90 panner så det kan behövas ett par stadiga skidor :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dags för att byta upp sig
Tillbaka
Topp