Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Dags för bräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="belsam" data-source="post: 1206506" data-attributes="member: 170124"><p>Dude. En burton custom är en ganska hård bräda som du måste åka, du kan inte riktigt slarva runt med den och 162 gör den inte helt mycket enklare. Jag tycker alla ska lära sig att åka camber, men om du nu är nybörjare så kanske camrocker är ett bättre alternativ för dig. Då får du mycket av det positiva av en camber men inte riktigt samma konsekvenser. Capita outerspace living som nämndes tidigare är ett superbra alternativ, antagligen också Capita outsiders om du gillar CApita. Doa är mycket hårdare än vad man vill ha för jibbande och rails. Och så vitt jag vet så är väl super doan ännu lite hårdare, eller är den kanske bara lättare..? Dunno.Doa.Nae.Camrocker 156-160.Mmm</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="belsam, post: 1206506, member: 170124"] Dude. En burton custom är en ganska hård bräda som du måste åka, du kan inte riktigt slarva runt med den och 162 gör den inte helt mycket enklare. Jag tycker alla ska lära sig att åka camber, men om du nu är nybörjare så kanske camrocker är ett bättre alternativ för dig. Då får du mycket av det positiva av en camber men inte riktigt samma konsekvenser. Capita outerspace living som nämndes tidigare är ett superbra alternativ, antagligen också Capita outsiders om du gillar CApita. Doa är mycket hårdare än vad man vill ha för jibbande och rails. Och så vitt jag vet så är väl super doan ännu lite hårdare, eller är den kanske bara lättare..? Dunno.Doa.Nae.Camrocker 156-160.Mmm [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Dags för bräda
Tillbaka
Topp