Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Dags för bräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fouroseven" data-source="post: 1206692" data-attributes="member: 173890"><p>Kan säga att jag beställde en Capita outerspace living som är på väg hem men var också inne på xxl och kollade (väl medveten om att 162 var för lång). Kollar på brädan och upptäcker att den är 158... Så hade funkat men som sagt den brädan va en 2019 för 2000kr och jag beställde en Capita 2020 för ca 2850kr så tror jag bli nöjd hur som.</p><p></p><p>Eller vad säger ni skulle Customen varit bättre eller blir en mer förlåtande bräda bättre för att jag kommer ha mer kul?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fouroseven, post: 1206692, member: 173890"] Kan säga att jag beställde en Capita outerspace living som är på väg hem men var också inne på xxl och kollade (väl medveten om att 162 var för lång). Kollar på brädan och upptäcker att den är 158... Så hade funkat men som sagt den brädan va en 2019 för 2000kr och jag beställde en Capita 2020 för ca 2850kr så tror jag bli nöjd hur som. Eller vad säger ni skulle Customen varit bättre eller blir en mer förlåtande bräda bättre för att jag kommer ha mer kul? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Dags för bräda
Tillbaka
Topp