Dags för bussresor igen! Är ni ett gäng som vill upp till backarna så har jag bussen. Max 40 pers

lasse_kongo78

Ny medlem
Dags för bussresor igen! Är ni ett gäng som vill upp till backarna så har jag bussen. Max 40 pers
Vi åker upp till stöten första vändan 20 november och det är 40 personer som skall med= fullt.
Är ni en grupp som är sugna på att åka maila gärna mig.
Har Åre i tankarna och det är 10 pers som anmält intresse i för en resa i feb/mars.
Full buss(40 pers) t/r åre-västerås ca:600kr/pers
Vill ni stanna 1 vecka så stannar vi en vecka . Ni har även tillgång till bussen och mig som chaufför där uppe mellan krogar o dyl mot en billig penning.
Bussen utrustad med hörnsoffa,fotöljer,kyl, tv, video , tv-spel, kaffekokare m.m........

Hör av er så blir det en kanon vinter!!!

Mvh Lasse Kongo (sadlat om)

ni tar inte en sväng om Uddevalla för här e vi en 10 pers kanske mer, som är intresserade?

Nja!!

Känns som det blir en skaplig omväg när vi ska norrut och ni bor 35mil söderut, riktigt synd.
Men Om ni lyckas ta er till västerås elr där i trakterna. Hade det rört sig om 15-20 mil åt fel håll så hade det kunnat gått.

Mvh Lasse Kongo

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp