Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Dags för egen bräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sannis" data-source="post: 190147" data-attributes="member: 65325"><p>Hej!</p><p>Jag har sedan jag började åka snowboard (ca 4 år sedan) åkt på min pojkväns förförra bräda (Salomon Driver tror jag den heter, 146 cm lång). Den börjar bli väldigt sliten och bindningarna ska vi inte ens nämna <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Så nu inför säsongen hade jag tänkt mig att skaffa en egen! Men eftersom jag inte är så bevandrad i utbudet och vad som passar mig tänkte jag be om lite hjälp.</p><p></p><p>Lite info: Jag åker ca. 3-4 veckor per år och då främst i pisten och det är förmodligen där jag kommer hålla till ett tag framöver också <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Jag åker inte supersnabbt men inte direkt långsamt heller.. Mina boots (Salomon Dawn) är av storlek 39 2/3, 25 cm. Själv är jag 168 cm lång och väger väl runt 57-60 kg. Längden på den brädan jag åker på idag (146 cm) tycker jag funkar helt okej men kanske vore det bättre med några cm längre?</p><p></p><p>Hoppas den här "infon" räcker för ett bra svar <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sannis, post: 190147, member: 65325"] Hej! Jag har sedan jag började åka snowboard (ca 4 år sedan) åkt på min pojkväns förförra bräda (Salomon Driver tror jag den heter, 146 cm lång). Den börjar bli väldigt sliten och bindningarna ska vi inte ens nämna :) Så nu inför säsongen hade jag tänkt mig att skaffa en egen! Men eftersom jag inte är så bevandrad i utbudet och vad som passar mig tänkte jag be om lite hjälp. Lite info: Jag åker ca. 3-4 veckor per år och då främst i pisten och det är förmodligen där jag kommer hålla till ett tag framöver också :) Jag åker inte supersnabbt men inte direkt långsamt heller.. Mina boots (Salomon Dawn) är av storlek 39 2/3, 25 cm. Själv är jag 168 cm lång och väger väl runt 57-60 kg. Längden på den brädan jag åker på idag (146 cm) tycker jag funkar helt okej men kanske vore det bättre med några cm längre? Hoppas den här "infon" räcker för ett bra svar :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Dags för egen bräda
Tillbaka
Topp