Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dags för köp men helt vilsen - All mountain
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="otterstal" data-source="post: 1042749" data-attributes="member: 148252"><p>Hmm det låter onekligen som att Q-105 skulle kunna vara några för mig alltså.. Om jag inte minns helt galet så har väl Salomon en butik i Stockholm? Isåfall kilar jag förbi där och surrar lite så kan man ju få lite hjälp face 2 face. </p><p></p><p>Hur stor skillnad är det på 181cm respektive 188cm tro? Jag är så pass lätt för min längd så tänker att det kanske inte några konstigheter med den kortare skidan egentligen? </p><p></p><p>Vad borde man satsa på i bidningsväg?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="otterstal, post: 1042749, member: 148252"] Hmm det låter onekligen som att Q-105 skulle kunna vara några för mig alltså.. Om jag inte minns helt galet så har väl Salomon en butik i Stockholm? Isåfall kilar jag förbi där och surrar lite så kan man ju få lite hjälp face 2 face. Hur stor skillnad är det på 181cm respektive 188cm tro? Jag är så pass lätt för min längd så tänker att det kanske inte några konstigheter med den kortare skidan egentligen? Vad borde man satsa på i bidningsväg? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dags för köp men helt vilsen - All mountain
Tillbaka
Topp