Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Dags för lite brädsnack!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jordi" data-source="post: 355890" data-attributes="member: 47616"><p>Skate banana verkar sjukt intressant. Letar ny bräda nu inför kommande säsong i whistler. Har de senaste åren åkt på en allroundbräda med mest inriktning på pow. Den har directional form vilket som rydellen skrev innebär längre nos än tail. Brädan har inte lämpat sig direkt för parken och nu har jag bestämt mig för att skaffa en parkbräda som krossar. Skate banana verkar ju kunna funka i puder också, annars är väl enda alternativet för att slippa kompromissa; skaffa en av varje.</p><p></p><p>Rydellen, jag håller helt och hållet med dig om skärningen, directional form känns överskattat. Att behöva stå på skär och vara beredd på hugg varje gång man bränner rakt ner är ingen höjdare.</p><p></p><p>Vad åker du på för brädor nu? Rekommenderar du att ha en park och en offpistbräda?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jordi, post: 355890, member: 47616"] Skate banana verkar sjukt intressant. Letar ny bräda nu inför kommande säsong i whistler. Har de senaste åren åkt på en allroundbräda med mest inriktning på pow. Den har directional form vilket som rydellen skrev innebär längre nos än tail. Brädan har inte lämpat sig direkt för parken och nu har jag bestämt mig för att skaffa en parkbräda som krossar. Skate banana verkar ju kunna funka i puder också, annars är väl enda alternativet för att slippa kompromissa; skaffa en av varje. Rydellen, jag håller helt och hållet med dig om skärningen, directional form känns överskattat. Att behöva stå på skär och vara beredd på hugg varje gång man bränner rakt ner är ingen höjdare. Vad åker du på för brädor nu? Rekommenderar du att ha en park och en offpistbräda? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Dags för lite brädsnack!
Tillbaka
Topp