Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Dags för lite brädsnack!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rydellen" data-source="post: 358100" data-attributes="member: 59533"><p>Se där ja! Kul att du testat Mullet! En av brädorna jag kollar på just nu. Angående MTX, jag har hört att vissa älskar det. Medans vissa tycker att den "hugger" lite och inte ger rena skär som en vanlig bräda. Kanske en vanesak men det låter lite si och så..Du säger också att man kan behöva slipa av kanterna lite för att den ska uppföra sig bättre.. MÅSTE bara få testa en MTX bräda innan köp. Känns som en riktigt bra grej!</p><p>Vad tyckte du förövrigt om Mulleten? Var den tillräcklig för att bomba med eller mer lössnö-cruising?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rydellen, post: 358100, member: 59533"] Se där ja! Kul att du testat Mullet! En av brädorna jag kollar på just nu. Angående MTX, jag har hört att vissa älskar det. Medans vissa tycker att den "hugger" lite och inte ger rena skär som en vanlig bräda. Kanske en vanesak men det låter lite si och så..Du säger också att man kan behöva slipa av kanterna lite för att den ska uppföra sig bättre.. MÅSTE bara få testa en MTX bräda innan köp. Känns som en riktigt bra grej! Vad tyckte du förövrigt om Mulleten? Var den tillräcklig för att bomba med eller mer lössnö-cruising? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Dags för lite brädsnack!
Tillbaka
Topp