Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Dags för lite brädsnack!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 358104" data-attributes="member: 28391"><p>Mulleten är den klart bästa brädan jag åkt på. Den fungerar klockrent till min åkning, dvs snabb friåkning i höga farter. Den är fantastisk i puder och grymt snabbmanövrerad i skog. Som parkbräda är den ju dock helt klart begränsad eftersom den har rejält bakmonterat stance och avsmalnande form.</p><p></p><p>Jag har aldrig upplevt att en MTX-bräda hugger, men jag har upplevt att den fastnar i skäret och att det känns som att man inte ska komma ur det. Det är dock ganska mycket en vanesak, men kan även avhjälpas med avrundning av stålkanterna.</p><p></p><p></p><p>Jag menar att om man jämför med en "vanlig" bräda så är det nosen och tailen som är styvare och partiet mellan fötterna är oförändrat, inte tvärtom.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 358104, member: 28391"] Mulleten är den klart bästa brädan jag åkt på. Den fungerar klockrent till min åkning, dvs snabb friåkning i höga farter. Den är fantastisk i puder och grymt snabbmanövrerad i skog. Som parkbräda är den ju dock helt klart begränsad eftersom den har rejält bakmonterat stance och avsmalnande form. Jag har aldrig upplevt att en MTX-bräda hugger, men jag har upplevt att den fastnar i skäret och att det känns som att man inte ska komma ur det. Det är dock ganska mycket en vanesak, men kan även avhjälpas med avrundning av stålkanterna. Jag menar att om man jämför med en "vanlig" bräda så är det nosen och tailen som är styvare och partiet mellan fötterna är oförändrat, inte tvärtom. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Dags för lite brädsnack!
Tillbaka
Topp