Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Dags för ny bräda, behöver hjälp. (Bataleon?)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="colbas" data-source="post: 424273" data-attributes="member: 83458"><p>jag har iof åkt lite längre men den senaste brädan jag köpte va en burton dominant med burton custom bindings. gick på 7 lök ungefär men de vill jag lova att de är den värd. jag sitter lite i samma båt som du och åker mest pist/offpist o hoppar lite lagom sådär. O denna brädan lämpar sig aldeles utmärkt för just åkning, den är dock ganska flexig om man nu blir sugen på att hoppa. Lite av en allroundbräda helt enkelt. När jag köpte den så hade jag åkt nästan 10 år men jag skulle säga att den är relativt lätthanterlig så den skulle du säkert klara av. Jag köpte den på stadium i hundfjället o fick testa den ett par åk innan jag betsämde mig, testade även ett flertal andra brädor men fastnade till slut för denna. lite svårt när du inte nämnt nån pricerange men det är iaf mitt tips.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="colbas, post: 424273, member: 83458"] jag har iof åkt lite längre men den senaste brädan jag köpte va en burton dominant med burton custom bindings. gick på 7 lök ungefär men de vill jag lova att de är den värd. jag sitter lite i samma båt som du och åker mest pist/offpist o hoppar lite lagom sådär. O denna brädan lämpar sig aldeles utmärkt för just åkning, den är dock ganska flexig om man nu blir sugen på att hoppa. Lite av en allroundbräda helt enkelt. När jag köpte den så hade jag åkt nästan 10 år men jag skulle säga att den är relativt lätthanterlig så den skulle du säkert klara av. Jag köpte den på stadium i hundfjället o fick testa den ett par åk innan jag betsämde mig, testade även ett flertal andra brädor men fastnade till slut för denna. lite svårt när du inte nämnt nån pricerange men det är iaf mitt tips. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Dags för ny bräda, behöver hjälp. (Bataleon?)
Tillbaka
Topp