Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Dags för ny bräda, hjälp uppskattas!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Makube" data-source="post: 928741" data-attributes="member: 129567"><p>Tack för tipsen! </p><p></p><p>Bataleon Omni verkar ju riktigt sweet, verkar vara en skön bräda med tanke på min åkstil. Läste något om att den skulle vara lite jobbig att carva med, är det något du/ni har upplevt? </p><p></p><p>Sedan undrar jag om jag kommer kunna använda mina gamla burtondojjor, älskar dem och känns onödigt att köpa ett par nya när jag trivs med dem. Några tips på bindningar som är bra till den för ett hyffsat pris?</p><p></p><p>Edit: SverigeTomten, blir inte en 161 cm bräda för kort för mig? Om man läser den låsta posten om brädköp så står det 15-20 cm under min längd? Blir ju 25 cm under. Men som sagt, har ingen koll så ert ord är min lag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Makube, post: 928741, member: 129567"] Tack för tipsen! Bataleon Omni verkar ju riktigt sweet, verkar vara en skön bräda med tanke på min åkstil. Läste något om att den skulle vara lite jobbig att carva med, är det något du/ni har upplevt? Sedan undrar jag om jag kommer kunna använda mina gamla burtondojjor, älskar dem och känns onödigt att köpa ett par nya när jag trivs med dem. Några tips på bindningar som är bra till den för ett hyffsat pris? Edit: SverigeTomten, blir inte en 161 cm bräda för kort för mig? Om man läser den låsta posten om brädköp så står det 15-20 cm under min längd? Blir ju 25 cm under. Men som sagt, har ingen koll så ert ord är min lag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Dags för ny bräda, hjälp uppskattas!
Tillbaka
Topp