Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Dags för ny bräda, passa på?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 946748" data-attributes="member: 64225"><p>Liben tror jag på, eventuellt en Arbor Westmark eller Element RX. Libtech har egentligen flera brädor som borde passa bra utifrån beskrivningen. Andra förslag, Never summer Proto eller Smokin snowboards Superpark Clash Rocker. Jag vet att vissa av de där förslagen är mer utpräglade parkbrädor men rocker-konstruktion gör ändå att de borde funka fint åka en del offpist inom systemet, har en Arbor Draft som är bland det jibbigaste du kan hitta och har ändå kul på den utanför pisten så länge det inte är hårdpackat. Libtechen och Element kommer nog vara de hårdaste brädorna av de där förslagen med superparken som trea.</p><p></p><p>Bindning, hmmm, skulle gärna säga Flux DMCC Light men det är liksom ganska high end, ett par Flux DS30 kanske? Union Force brukar gå att få tag på till bra pris på rea och är en bra allroundbindning, Unions mjukare alternativ är Contact.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 946748, member: 64225"] Liben tror jag på, eventuellt en Arbor Westmark eller Element RX. Libtech har egentligen flera brädor som borde passa bra utifrån beskrivningen. Andra förslag, Never summer Proto eller Smokin snowboards Superpark Clash Rocker. Jag vet att vissa av de där förslagen är mer utpräglade parkbrädor men rocker-konstruktion gör ändå att de borde funka fint åka en del offpist inom systemet, har en Arbor Draft som är bland det jibbigaste du kan hitta och har ändå kul på den utanför pisten så länge det inte är hårdpackat. Libtechen och Element kommer nog vara de hårdaste brädorna av de där förslagen med superparken som trea. Bindning, hmmm, skulle gärna säga Flux DMCC Light men det är liksom ganska high end, ett par Flux DS30 kanske? Union Force brukar gå att få tag på till bra pris på rea och är en bra allroundbindning, Unions mjukare alternativ är Contact. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Dags för ny bräda, passa på?
Tillbaka
Topp