Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Dags för ny bräda.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="emjayshred" data-source="post: 1095426" data-attributes="member: 160485"><p>Även om man åker pist kan en twin vara att föredra. Gillar man att åka på ett lekfullt sätt med butters, side hits och en del switch så tycker jag att det är roligare med en twin. Det går dessutom bra att köra snabbt och carva med en sjysst twin bräda. Om man däremot föredrar att bara åka om kring och carva och köra slalom i pisten samt åker en del puder och vill ha extra flyt så kan en direktionell vara att föredra enligt mig.</p><p></p><p>Jag skulle köpa en GNU Riders choice som är en rolig all mountain bräda som funkar till det mesta. Kan även slå ett slag för Capita DOA som är väldigt prisvärd.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="emjayshred, post: 1095426, member: 160485"] Även om man åker pist kan en twin vara att föredra. Gillar man att åka på ett lekfullt sätt med butters, side hits och en del switch så tycker jag att det är roligare med en twin. Det går dessutom bra att köra snabbt och carva med en sjysst twin bräda. Om man däremot föredrar att bara åka om kring och carva och köra slalom i pisten samt åker en del puder och vill ha extra flyt så kan en direktionell vara att föredra enligt mig. Jag skulle köpa en GNU Riders choice som är en rolig all mountain bräda som funkar till det mesta. Kan även slå ett slag för Capita DOA som är väldigt prisvärd. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Dags för ny bräda.
Tillbaka
Topp