Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dags för nya, eller?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1330205" data-attributes="member: 144594"><p>OBS att det är skillnad på Nordica Unlimited 98 (som jag har) och 98 CA som har tillkommit på senare år. Lurigt. CA verkar inte stå för carbon (kolfiber) för det har båda i sig. Den senare CA verkar vara litet snällare men jag tycker inte att mina "utan CA" är svåråkta på något sätt. Kolla testerna. Jag kunde inte heller hålla mig, hittade mina för ca 4000 kr i somras med bra bindningar. Men som sagt - det blir nog ingen revolution för dig och det finns pistskidor som carvar bättre och är ännu mer fartstabila.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1330205, member: 144594"] OBS att det är skillnad på Nordica Unlimited 98 (som jag har) och 98 CA som har tillkommit på senare år. Lurigt. CA verkar inte stå för carbon (kolfiber) för det har båda i sig. Den senare CA verkar vara litet snällare men jag tycker inte att mina "utan CA" är svåråkta på något sätt. Kolla testerna. Jag kunde inte heller hålla mig, hittade mina för ca 4000 kr i somras med bra bindningar. Men som sagt - det blir nog ingen revolution för dig och det finns pistskidor som carvar bättre och är ännu mer fartstabila. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dags för nya, eller?
Tillbaka
Topp