Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dags för nya pjäxor, vad har hänt sen 96?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ikkk" data-source="post: 373610" data-attributes="member: 70657"><p>Som rubriken antyder. Har kört med ett par salomon de senaste 11 åren. Börjar nu inse att det är dags att byta upp sig. Har noll koll på vad som finns därute idag. </p><p></p><p>Inser att jag kommer att behöva gå till butik och prova. Men för att inte bli pålurad nåt metallic-glittrigt smäck som råkar kännas bra i butiken så skulle jag uppskatta lite allmänna tips vad jag bör tänka på och kanske rent av några modeller som skulle kunna vara passande. Ska helst funka ok till alla typer av åkning, utom park/pipe odyl.</p><p></p><p>Snabba fakta: Är en duktig åkare. Kör 60/40 pist/off. Väger 80 pannor. Åker på Scott Mission. Prioriterar skön feeling framför att kapa tiondelar i storslalombanan.</p><p></p><p>Tacksam för all input.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ikkk, post: 373610, member: 70657"] Som rubriken antyder. Har kört med ett par salomon de senaste 11 åren. Börjar nu inse att det är dags att byta upp sig. Har noll koll på vad som finns därute idag. Inser att jag kommer att behöva gå till butik och prova. Men för att inte bli pålurad nåt metallic-glittrigt smäck som råkar kännas bra i butiken så skulle jag uppskatta lite allmänna tips vad jag bör tänka på och kanske rent av några modeller som skulle kunna vara passande. Ska helst funka ok till alla typer av åkning, utom park/pipe odyl. Snabba fakta: Är en duktig åkare. Kör 60/40 pist/off. Väger 80 pannor. Åker på Scott Mission. Prioriterar skön feeling framför att kapa tiondelar i storslalombanan. Tacksam för all input. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dags för nya pjäxor, vad har hänt sen 96?
Tillbaka
Topp