Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dags för nya pjäxor...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Leder" data-source="post: 1290260" data-attributes="member: 13256"><p>Tigard är tight och bra över hälen, upplever inte att jag har för mycket luft ovan ankeln. Var nog ett större problem att gå till passform på Lupon. Däremot är den rätt bred i lästen vilken Lupon inte var. Det gillade jag med Lupon. I Tigard kör med en liten krympsula och formgjuten ullsula. Var lite orolig över bredden på lästen men blev bra, lider inte av den breda lästen när den är knäppt. Volymen minskar fint när den knäpps, även lästens bredd vad jag känner. Inget fladder och inget punkttryck. Måste några fler skiddagar innan jag vet med 100%</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Leder, post: 1290260, member: 13256"] Tigard är tight och bra över hälen, upplever inte att jag har för mycket luft ovan ankeln. Var nog ett större problem att gå till passform på Lupon. Däremot är den rätt bred i lästen vilken Lupon inte var. Det gillade jag med Lupon. I Tigard kör med en liten krympsula och formgjuten ullsula. Var lite orolig över bredden på lästen men blev bra, lider inte av den breda lästen när den är knäppt. Volymen minskar fint när den knäpps, även lästens bredd vad jag känner. Inget fladder och inget punkttryck. Måste några fler skiddagar innan jag vet med 100% [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dags för nya pjäxor...
Tillbaka
Topp