Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Dags för nytt röstningsystem på Freeride?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OVesterlund" data-source="post: 992609" data-attributes="member: 116768"><p>Just det tyckte jag inte var så bra. Nu är alla mina favoritmarkerade klipp borta, och jag tycker att man borde skilja på röstningssystemet och favoriterna. </p><p></p><p>Jag vill kunna spara de klippen jag verkligen gillar som favoriter, men jag vill även kunna rösta upp de klipp som jag tycker förtjänar det, men ändå inte är värda att favoritmarkeras. Utan att de sparas på samma ställe där favoritklippen är. </p><p></p><p>Min åsikt är att favoritmarkeringssystemet ska vara samma som det har varit, och att + Gilla/- Ogilla bara ska vara röstningssystemet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OVesterlund, post: 992609, member: 116768"] Just det tyckte jag inte var så bra. Nu är alla mina favoritmarkerade klipp borta, och jag tycker att man borde skilja på röstningssystemet och favoriterna. Jag vill kunna spara de klippen jag verkligen gillar som favoriter, men jag vill även kunna rösta upp de klipp som jag tycker förtjänar det, men ändå inte är värda att favoritmarkeras. Utan att de sparas på samma ställe där favoritklippen är. Min åsikt är att favoritmarkeringssystemet ska vara samma som det har varit, och att + Gilla/- Ogilla bara ska vara röstningssystemet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Dags för nytt röstningsystem på Freeride?
Tillbaka
Topp