Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Dags för nytt röstningsystem på Freeride?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OVesterlund" data-source="post: 996796" data-attributes="member: 116768"><p>Märker att ni har gjort så att de "+Gillade" klippen nu är de nya favoritmarkeringssystemet. Funkar det bra? Nej, verkligen inte! Helt värdelöst skulle jag säga... Nu har jag ca 160 klipp som är gillade, och majoriteten av dem är klipp som jag bara tyckt förtjänat att få en gilla, men som jag inte skulle vilja spara som favorit. </p><p></p><p>Om jag väljer att bara gilla de klippen jag vill ha som favoriter, så kan jag inte rösta på alla klipp jag vill rösta på. </p><p>Väljer jag att använda "+Gilla" endast för att rösta har jag inget sätt att spara favoriter, då jag snart kommer ha gillat tusentals klipp. (Ja, jag vet. Man kan använda bokmärken i webbläsaren, men det är mycket enklare med favoritsystemet som var tidigare på FR.)</p><p></p><p>Så lägg till "Lägg till i favoriter" igen och använd bara gilla/ogilla för röstning. Snälla. Det skulle vara så mycket bättre, och jag tror inte att jag är ensam om att tycka det heller.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OVesterlund, post: 996796, member: 116768"] Märker att ni har gjort så att de "+Gillade" klippen nu är de nya favoritmarkeringssystemet. Funkar det bra? Nej, verkligen inte! Helt värdelöst skulle jag säga... Nu har jag ca 160 klipp som är gillade, och majoriteten av dem är klipp som jag bara tyckt förtjänat att få en gilla, men som jag inte skulle vilja spara som favorit. Om jag väljer att bara gilla de klippen jag vill ha som favoriter, så kan jag inte rösta på alla klipp jag vill rösta på. Väljer jag att använda "+Gilla" endast för att rösta har jag inget sätt att spara favoriter, då jag snart kommer ha gillat tusentals klipp. (Ja, jag vet. Man kan använda bokmärken i webbläsaren, men det är mycket enklare med favoritsystemet som var tidigare på FR.) Så lägg till "Lägg till i favoriter" igen och använd bara gilla/ogilla för röstning. Snälla. Det skulle vara så mycket bättre, och jag tror inte att jag är ensam om att tycka det heller. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Dags för nytt röstningsystem på Freeride?
Tillbaka
Topp