Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dags för puder-Dynastar Big Dump?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 898429" data-attributes="member: 46762"><p>Perka är experten på området så jag ska inte lägga fram mer modelltips, men ett annat tips hade varit att kolla på de små nordamerikanska märkena och se vad de erbjuder istället för att kolla på stora stygga europeiska märken. Av de Per radade upp är de skidorna som jag själv tror passar bäst alla amerikanare (Kästle, Völkl och Dynastar hade stått längst ner i ranking). </p><p></p><p>Spana in Praxis, PM Gear, Bluehouse, Surface och ON3P... Praxis, Bluehouse och ON3P vet jag har stora pickadoller för att dräpa stora berg...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 898429, member: 46762"] Perka är experten på området så jag ska inte lägga fram mer modelltips, men ett annat tips hade varit att kolla på de små nordamerikanska märkena och se vad de erbjuder istället för att kolla på stora stygga europeiska märken. Av de Per radade upp är de skidorna som jag själv tror passar bäst alla amerikanare (Kästle, Völkl och Dynastar hade stått längst ner i ranking). Spana in Praxis, PM Gear, Bluehouse, Surface och ON3P... Praxis, Bluehouse och ON3P vet jag har stora pickadoller för att dräpa stora berg... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dags för puder-Dynastar Big Dump?
Tillbaka
Topp