Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dags för randoneeprylar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="E-SundberG" data-source="post: 565802"><p>Kolla på <a href="http://sport-conrad.com/index.asp?disp=kategorie&kat_id=27" target="_blank">http://sport-conrad.com/index.asp?disp=kategorie&kat_id=27</a></p><p> </p><p>Det finns ett skid par som heter "K2 Shuks Anne 08/09" och är dam skider</p><p> </p><p> tror jag, de är iallafal storlek 153-160 dom är bra i puder tror jag.</p><p></p><p>Men det finns än annan skida som är bättre än shuks dom heter "K2 Shuksan 08/09"</p><p>dom är väldigt bra i puider, själv har jag såna där och dom är både bra i pist,offpist och toppturer de är typ de dom är till för.</p><p>K2 shuksan är skit bra vid topptur. Ellen min syster har också sånadär pappa säger kanske ska köpa dom för säger att dom e så fina och mjuka så att de är dom bästa skidorna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="E-SundberG, post: 565802"] Kolla på [URL]http://sport-conrad.com/index.asp?disp=kategorie&kat_id=27[/URL] Det finns ett skid par som heter "K2 Shuks Anne 08/09" och är dam skider tror jag, de är iallafal storlek 153-160 dom är bra i puder tror jag. Men det finns än annan skida som är bättre än shuks dom heter "K2 Shuksan 08/09" dom är väldigt bra i puider, själv har jag såna där och dom är både bra i pist,offpist och toppturer de är typ de dom är till för. K2 shuksan är skit bra vid topptur. Ellen min syster har också sånadär pappa säger kanske ska köpa dom för säger att dom e så fina och mjuka så att de är dom bästa skidorna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dags för randoneeprylar
Tillbaka
Topp