Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
dags igen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Warpa" data-source="post: 8424" data-attributes="member: 7250"><p>Ugh(la)!</p><p></p><p>Jag har en Forum DS 158 av årsmodell 2001, som jag KANSKE ska sälja. Beror lite på vad jag får för bud, eftersom jag då måste köpa ny bräda till denna säsong. Mitt förstahandsval då är Burton Rippey, så det blir ju då till att hosta upp en del för min del. Men är du intresserad, så... Forumen är en mycket bra friåkningsbräda. Det enda jag har att anmärka på är att den är NÅGOT för mjuk i mitt tycke, men för nån som väger lite mindre än jag så... Tjoa till om du är sugen!</p><p></p><p>Ride on!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Warpa, post: 8424, member: 7250"] Ugh(la)! Jag har en Forum DS 158 av årsmodell 2001, som jag KANSKE ska sälja. Beror lite på vad jag får för bud, eftersom jag då måste köpa ny bräda till denna säsong. Mitt förstahandsval då är Burton Rippey, så det blir ju då till att hosta upp en del för min del. Men är du intresserad, så... Forumen är en mycket bra friåkningsbräda. Det enda jag har att anmärka på är att den är NÅGOT för mjuk i mitt tycke, men för nån som väger lite mindre än jag så... Tjoa till om du är sugen! Ride on! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
dags igen
Tillbaka
Topp