Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dags med frågeformulär!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JockeSki" data-source="post: 240370" data-attributes="member: 12644"><p>CustomX: Ser riktigt nice ut. En bra start. Jag skulle gärna se att man får (måste) skriva lite under varje t.ex. åkstil hur mycket av varje man åker (och planerar att åka). Man åker ju sällan 100% puder. Och även under kunskapsnivå. "Grym", grym på vadå? Det kan va kvar som det är men man kanske måste skriva lite åxå vad man är grym på t.ex. skärnade svängar, sw 7, åka brant, super-g.</p><p></p><p>Går att slipa mycket på det där men det är en bra början.</p><p></p><p>BigAir: Jo jag tycker nog att ålder bör finnas med. Inte för att det spelar jättemycket in men det ger en helhetsbild. Lite beror väl ändå ålder? Om en nybörjar jibber ska köpa nya skidor kanska tipset blir Nothing But Trouble. Om han däremot är 10 år gammal så kanske det är bättre med Youth Trouble. Kanske kan man se detta på längd och vikt men det ger ändå en bättre helhetsbild med ålder.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JockeSki, post: 240370, member: 12644"] CustomX: Ser riktigt nice ut. En bra start. Jag skulle gärna se att man får (måste) skriva lite under varje t.ex. åkstil hur mycket av varje man åker (och planerar att åka). Man åker ju sällan 100% puder. Och även under kunskapsnivå. "Grym", grym på vadå? Det kan va kvar som det är men man kanske måste skriva lite åxå vad man är grym på t.ex. skärnade svängar, sw 7, åka brant, super-g. Går att slipa mycket på det där men det är en bra början. BigAir: Jo jag tycker nog att ålder bör finnas med. Inte för att det spelar jättemycket in men det ger en helhetsbild. Lite beror väl ändå ålder? Om en nybörjar jibber ska köpa nya skidor kanska tipset blir Nothing But Trouble. Om han däremot är 10 år gammal så kanske det är bättre med Youth Trouble. Kanske kan man se detta på längd och vikt men det ger ändå en bättre helhetsbild med ålder. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dags med frågeformulär!
Tillbaka
Topp