Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dags med frågeformulär!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Superpark" data-source="post: 240872" data-attributes="member: 68210"><p>Har uppdaterat och lagt till ekonomi, men hade brist på fantasi och kom inte på vad det skulle stå på det olika alternativen så ni får gärna tipsa om d...</p><p></p><p>samt vad det bör stå om varje given kunskapsnivå...</p><p></p><p>det gåt väl att få till med prcoentsats, bara det att det är nog enklare at man bara väljer en och sedan kommenterar typ;</p><p></p><p>[x] Grym kommentar, </p><p> sätter cab7:a men är lite feg mellan portarna har en tendens att sätta mig </p><p> ner/luta mig för mkt bakåt.. blabla..</p><p></p><p></p><p>och som BigAir sa, ju ärligare man är desto mer rätt skidor kan man ju bli rekommenderad... "ljuger" man så slår det ju som sagt bara tillbaka...</p><p></p><p>laters...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Superpark, post: 240872, member: 68210"] Har uppdaterat och lagt till ekonomi, men hade brist på fantasi och kom inte på vad det skulle stå på det olika alternativen så ni får gärna tipsa om d... samt vad det bör stå om varje given kunskapsnivå... det gåt väl att få till med prcoentsats, bara det att det är nog enklare at man bara väljer en och sedan kommenterar typ; [x] Grym kommentar, sätter cab7:a men är lite feg mellan portarna har en tendens att sätta mig ner/luta mig för mkt bakåt.. blabla.. och som BigAir sa, ju ärligare man är desto mer rätt skidor kan man ju bli rekommenderad... "ljuger" man så slår det ju som sagt bara tillbaka... laters... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dags med frågeformulär!
Tillbaka
Topp