Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dags med frågeformulär!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Superpark" data-source="post: 248117" data-attributes="member: 68210"><p>hmm jag vet inte riktigt tror att det blir svårt att att göra en dropdown... men ja varför inte..</p><p></p><p>annars kan vi ju göra som med allt annat en kommentarruta till, där man kan svkriva mer exakt...</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>ps. jag betalade 8k för min bräda ooch 2,5k för bind 3,4k för skor... usch va mkt det blev när man slår ihop det...</p><p></p><p></p><p>.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.</p><p>tach ralph!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Superpark, post: 248117, member: 68210"] hmm jag vet inte riktigt tror att det blir svårt att att göra en dropdown... men ja varför inte.. annars kan vi ju göra som med allt annat en kommentarruta till, där man kan svkriva mer exakt... ps. jag betalade 8k för min bräda ooch 2,5k för bind 3,4k för skor... usch va mkt det blev när man slår ihop det... .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-. tach ralph! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Dags med frågeformulär!
Tillbaka
Topp