Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dakine - Fall Line Double 190cm?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 510500" data-attributes="member: 46762"><p>Jag fick ner (quiverändringar sen dess):</p><p></p><p>1 par Lotus 120, 190cm</p><p>1 par Scratch BC 185cm</p><p>1 par pjäxor</p><p>stavar, 125cm</p><p>1 skidställ</p><p>4 par strumpor</p><p>3 underställ</p><p>typ 4 lager 2-plagg</p><p>1 ryggskydd</p><p>lavinutrustning</p><p>Ev lite vallagrejer</p><p></p><p>För att lyckas skruvade jag bort bromsarna på Lotusarna och la de platt som ett golv, därefter placerades BC:na ståendes på vardera sida så att alla belag är utåt sett. Sedan placerades en pjäxa ovanför Lotusbindningarna, och en nedanför, ung. i höjd med de fickor som finns på väskan. Det går inte att packa pjäxorna i fickorna, de måste ligga löst i, jag har testat. jag har bara 26.0-pjäxor och det är på håret att det sedan går att få ihop väskan. Efter pjäxorna la jag stavar i mitten och fyllde ut resten av väskan med övrigt skit.</p><p></p><p>Skidor platt mot väskans sidor, och pjäxor snett liggandes ovanpå de skidor som ligger platt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 510500, member: 46762"] Jag fick ner (quiverändringar sen dess): 1 par Lotus 120, 190cm 1 par Scratch BC 185cm 1 par pjäxor stavar, 125cm 1 skidställ 4 par strumpor 3 underställ typ 4 lager 2-plagg 1 ryggskydd lavinutrustning Ev lite vallagrejer För att lyckas skruvade jag bort bromsarna på Lotusarna och la de platt som ett golv, därefter placerades BC:na ståendes på vardera sida så att alla belag är utåt sett. Sedan placerades en pjäxa ovanför Lotusbindningarna, och en nedanför, ung. i höjd med de fickor som finns på väskan. Det går inte att packa pjäxorna i fickorna, de måste ligga löst i, jag har testat. jag har bara 26.0-pjäxor och det är på håret att det sedan går att få ihop väskan. Efter pjäxorna la jag stavar i mitten och fyllde ut resten av väskan med övrigt skit. Skidor platt mot väskans sidor, och pjäxor snett liggandes ovanpå de skidor som ligger platt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dakine - Fall Line Double 190cm?
Tillbaka
Topp