Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dakine - Fall Line Double 190cm?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heinz_p" data-source="post: 568095" data-attributes="member: 43586"><p>Jag måste instämma med alla tidigare. Prioriterar du utrymme så gäller 2-metersvarianten. I min mening värd var enda krona. Kolla följande lista på vad som gick ner i min på väg hem från Colorado denna säsongen (står på engelska för innehållsförteckning till transportbolaget) :</p><p></p><p>Skiis: </p><p>Völkl Kuro 185 with Marker Duke</p><p>Völkl Sanouk 193 with Salomon STH16</p><p>K2 Public Enemy 174 with Look PX12</p><p></p><p>Boots:</p><p>Nordica Supercharger</p><p>Dalbello Krypton</p><p></p><p>2 pairs of Nike shoes</p><p>AKAI Teleford shoes</p><p>Peak Performance gloves</p><p>Hestra Vertical Cut gloves</p><p>Oakley Icon pant + Jacket</p><p>Back protector Icetools Spine Jacket</p><p>Sweet Protection Flight Suit L</p><p>Fjällräven Expedition jacket</p><p>Quicksilver Jacket + Pants</p><p>Peak Performance Fleece</p><p>Black Diamond Climbing Skins</p><p>Black Diamond Super Tour Probe</p><p>Tracker</p><p>First layer</p><p>Burton Tall Tee</p><p>Yoki hat</p><p>Kask hat</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heinz_p, post: 568095, member: 43586"] Jag måste instämma med alla tidigare. Prioriterar du utrymme så gäller 2-metersvarianten. I min mening värd var enda krona. Kolla följande lista på vad som gick ner i min på väg hem från Colorado denna säsongen (står på engelska för innehållsförteckning till transportbolaget) : Skiis: Völkl Kuro 185 with Marker Duke Völkl Sanouk 193 with Salomon STH16 K2 Public Enemy 174 with Look PX12 Boots: Nordica Supercharger Dalbello Krypton 2 pairs of Nike shoes AKAI Teleford shoes Peak Performance gloves Hestra Vertical Cut gloves Oakley Icon pant + Jacket Back protector Icetools Spine Jacket Sweet Protection Flight Suit L Fjällräven Expedition jacket Quicksilver Jacket + Pants Peak Performance Fleece Black Diamond Climbing Skins Black Diamond Super Tour Probe Tracker First layer Burton Tall Tee Yoki hat Kask hat [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dakine - Fall Line Double 190cm?
Tillbaka
Topp