Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dakine på Alpingaraget
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dnleriksson" data-source="post: 84796" data-attributes="member: 16548"><p>Var inne på Alpingaraget idag och då hade de äntligen fått in Dakines nya ryggsäckar. De som fanns var Chute, Blade, Heli Pro, Vertex och Heli Pack. </p><p>Efter långt övervägande så köpte jag en Blade (27 l). Kanske lite stor men jag ska provpacka den hemma nu så får jag se om jag ska gå tillbaks och byta till en mindre, troligen Vertexen (21 l) isf. Någon tidig åkare som hunnit testa någon av dessa två ännu (årets modeller)? Vore kul att veta hur de funkar ute på berget.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dnleriksson, post: 84796, member: 16548"] Var inne på Alpingaraget idag och då hade de äntligen fått in Dakines nya ryggsäckar. De som fanns var Chute, Blade, Heli Pro, Vertex och Heli Pack. Efter långt övervägande så köpte jag en Blade (27 l). Kanske lite stor men jag ska provpacka den hemma nu så får jag se om jag ska gå tillbaks och byta till en mindre, troligen Vertexen (21 l) isf. Någon tidig åkare som hunnit testa någon av dessa två ännu (årets modeller)? Vore kul att veta hur de funkar ute på berget. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dakine på Alpingaraget
Tillbaka
Topp