Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dakine sequence
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Andreas80" data-source="post: 858628" data-attributes="member: 104428"><p>Skidor satt jag rakt upp och ner på stativ remmarna men med två extra spännen nu kör jag bara bräda mycket smidigare.</p><p></p><p>Spade & sond får ju plats i yttre facket vatten i sidor facken, baguette bredvid kameran fyller aldrig den med kamera saker.</p><p></p><p>Modellen jag har saknar fack på rygg luckan man öppnar vette fan varför.</p><p>kör jag utan kamera väskan så brukar jag ha kameran i övre facket, kan dock bli trångt med min 7d men 450d funkade bra lite oskyddat dock.</p><p></p><p>Tycker dock att väskan är jävligt tung väger en hel del utan kamera väskan.</p><p></p><p>Ska göra någon special lösning har jag tänkt för att endast ha med kamera med objektiv skyddat topp facket men inte haft tid.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Andreas80, post: 858628, member: 104428"] Skidor satt jag rakt upp och ner på stativ remmarna men med två extra spännen nu kör jag bara bräda mycket smidigare. Spade & sond får ju plats i yttre facket vatten i sidor facken, baguette bredvid kameran fyller aldrig den med kamera saker. Modellen jag har saknar fack på rygg luckan man öppnar vette fan varför. kör jag utan kamera väskan så brukar jag ha kameran i övre facket, kan dock bli trångt med min 7d men 450d funkade bra lite oskyddat dock. Tycker dock att väskan är jävligt tung väger en hel del utan kamera väskan. Ska göra någon special lösning har jag tänkt för att endast ha med kamera med objektiv skyddat topp facket men inte haft tid. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dakine sequence
Tillbaka
Topp