Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dakine skibag.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 401896" data-attributes="member: 46762"><p>Jag var nyligen i Verbier med min 190cm långa Falline. I den hade jag ett par 190 fetingar och ett par 185 midfats... och pjäxor, stavar, skidkläder! Dock har jag relativt små pjäxor, endast 26, och det blev jäkligt tajt. Jag la de största skidorna i botten och 185:orna på högkant längs kanterna (och pjäxorna mellan). Dock är det nästintill omöjligt att ha pjäxorna i fickorna, men man kan ha dem i stora facket (samma placering).</p><p></p><p>Mitt tips är Concoursen som två av mina polare har. En av dem lämnade Verbier samtidigt och han hade ALLT i sin Concourse. Även där två par skidor. Jag hade med min en klassisk bärsäck från det militära för att få med allt.</p><p></p><p>Att resa med en sån här tingest: Inga större problem, lite tungt att släpa på, men den kommer igenom utan extravikt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 401896, member: 46762"] Jag var nyligen i Verbier med min 190cm långa Falline. I den hade jag ett par 190 fetingar och ett par 185 midfats... och pjäxor, stavar, skidkläder! Dock har jag relativt små pjäxor, endast 26, och det blev jäkligt tajt. Jag la de största skidorna i botten och 185:orna på högkant längs kanterna (och pjäxorna mellan). Dock är det nästintill omöjligt att ha pjäxorna i fickorna, men man kan ha dem i stora facket (samma placering). Mitt tips är Concoursen som två av mina polare har. En av dem lämnade Verbier samtidigt och han hade ALLT i sin Concourse. Även där två par skidor. Jag hade med min en klassisk bärsäck från det militära för att få med allt. Att resa med en sån här tingest: Inga större problem, lite tungt att släpa på, men den kommer igenom utan extravikt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dakine skibag.
Tillbaka
Topp