Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dalbello lupo dålig plast?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Palmborg" data-source="post: 1092413" data-attributes="member: 73490"><p>Haft samma problem när jag slarvade med inställningen av bindningarna när jag bara ville ut i backen och testa nya pjäxorna. Min första tanke: Kika så att förspänningen är ok och att att det inte är några olämpliga glapp mellan bindning och pjäxa.</p><p></p><p>Kika denna: <a href="https://theskimonster.com/blog/posts/how-to-adjust-your-marker-ski-bindings/" target="_blank">https://theskimonster.com/blog/posts/how-to-adjust-your-marker-ski-bindings/</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Palmborg, post: 1092413, member: 73490"] Haft samma problem när jag slarvade med inställningen av bindningarna när jag bara ville ut i backen och testa nya pjäxorna. Min första tanke: Kika så att förspänningen är ok och att att det inte är några olämpliga glapp mellan bindning och pjäxa. Kika denna: [URL]https://theskimonster.com/blog/posts/how-to-adjust-your-marker-ski-bindings/[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dalbello lupo dålig plast?
Tillbaka
Topp