Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dalbello, storlek?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MackeN" data-source="post: 861502" data-attributes="member: 55146"><p>Funderar på Cross ID, jag har readan ett par Comformable gjutsulor med förstärkt hålfot som jag ska stå på och sedan mäta fot. Har låg vrist, ganska tunn fot och inte heller så bred. Hade som sagt ställt in mig på en resa till Stockholm och Alpingaraget till hösten men om jag nu kan få hjälp hemma i Sundsvall så vore det ju skönt.</p><p>Pjäxkunniga i Vemdalen tyckte jag skulle ha 30,5 men jag vill ha en pjäxa som sitter tight.</p><p>Åker nu i Salomonpjäxor som jag upplever för rymliga för min tunna fot, de har så många dagar i pisten att de är rätt slut. Sedan vi fixade eget boende på Skalet så upplever jag att innerskon blivit så mycket rymligare, måste numer knäppa dem hårdare än jag någonsin tidigare gjort..... </p><p>Är glad för era inlägg, kanske jag ska testa Dalbellon ändå!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MackeN, post: 861502, member: 55146"] Funderar på Cross ID, jag har readan ett par Comformable gjutsulor med förstärkt hålfot som jag ska stå på och sedan mäta fot. Har låg vrist, ganska tunn fot och inte heller så bred. Hade som sagt ställt in mig på en resa till Stockholm och Alpingaraget till hösten men om jag nu kan få hjälp hemma i Sundsvall så vore det ju skönt. Pjäxkunniga i Vemdalen tyckte jag skulle ha 30,5 men jag vill ha en pjäxa som sitter tight. Åker nu i Salomonpjäxor som jag upplever för rymliga för min tunna fot, de har så många dagar i pisten att de är rätt slut. Sedan vi fixade eget boende på Skalet så upplever jag att innerskon blivit så mycket rymligare, måste numer knäppa dem hårdare än jag någonsin tidigare gjort..... Är glad för era inlägg, kanske jag ska testa Dalbellon ändå! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dalbello, storlek?
Tillbaka
Topp