Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dalbello Virus vad har hänt i produktionen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="millgard" data-source="post: 857314" data-attributes="member: 115941"><p>Som du vet tillverkar nog icke huset Bernadotte särskilt många pjäxor - om nu inte HasseL rotar fram något därvidlag - men även om så vore skulle jag inte påstå att de var bättre köp än de undermåliga produkter som lämnar frisparksfilmarnas land. </p><p></p><p>Ett exempel är tex de italienska räddningskransar som köptes till europeiska färjor: de sjönk vid kontakt med vatten. </p><p></p><p>Dock fritar ju detta sakernas tillstånd inte hökarna från ansvar - men du tycks ju med bister min och allt annat än vänliga antydningar om möjliga scenarier vid fortsatt krångel ha fått säljarledet att fokusera på nöjda kunder och fortsatt god hälsa.</p><p></p><p>Nås just nu av beskedet att statsåklagaren i Milano överväger att stämma Berlusconi inför rätta. Ett samband kan inte alls uteslutas.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="millgard, post: 857314, member: 115941"] Som du vet tillverkar nog icke huset Bernadotte särskilt många pjäxor - om nu inte HasseL rotar fram något därvidlag - men även om så vore skulle jag inte påstå att de var bättre köp än de undermåliga produkter som lämnar frisparksfilmarnas land. Ett exempel är tex de italienska räddningskransar som köptes till europeiska färjor: de sjönk vid kontakt med vatten. Dock fritar ju detta sakernas tillstånd inte hökarna från ansvar - men du tycks ju med bister min och allt annat än vänliga antydningar om möjliga scenarier vid fortsatt krångel ha fått säljarledet att fokusera på nöjda kunder och fortsatt god hälsa. Nås just nu av beskedet att statsåklagaren i Milano överväger att stämma Berlusconi inför rätta. Ett samband kan inte alls uteslutas. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dalbello Virus vad har hänt i produktionen?
Tillbaka
Topp