Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
dalbello!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rose_N" data-source="post: 574270" data-attributes="member: 55773"><p>Har ett par Krypton Pro av 08/09 års modell. Har byggt / laborerat lite med pjäxan under hösten nu för att se hur det känns. Bytte "tunga" till de styva som medföljer då jag väger en hel del. Sedan vart det att byta bottensulan till det mjuka "dämpade" sulorna, man märker en enorm skillnad innan man ens åkt, då original-sulan är som hårdpapp, som du inte kan böja. </p><p></p><p>Sedan kan du ju laborera med lutning osv med risers, dock ska jag först pröva den som sitter i nu.</p><p></p><p>I.D tror jag bara säljs i USA, aldrig sett dessa i Sverige.</p><p></p><p>Fick aldrig tillfälle att åka dessa då jag köpte dem sent (Men billigt)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rose_N, post: 574270, member: 55773"] Har ett par Krypton Pro av 08/09 års modell. Har byggt / laborerat lite med pjäxan under hösten nu för att se hur det känns. Bytte "tunga" till de styva som medföljer då jag väger en hel del. Sedan vart det att byta bottensulan till det mjuka "dämpade" sulorna, man märker en enorm skillnad innan man ens åkt, då original-sulan är som hårdpapp, som du inte kan böja. Sedan kan du ju laborera med lutning osv med risers, dock ska jag först pröva den som sitter i nu. I.D tror jag bara säljs i USA, aldrig sett dessa i Sverige. Fick aldrig tillfälle att åka dessa då jag köpte dem sent (Men billigt) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
dalbello!
Tillbaka
Topp