Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dålig dag i backen, Nåt positivt minne.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mr_brun" data-source="post: 490409" data-attributes="member: 54587"><p>Jag kan ju berätta om en dag för ett par år sedan då vi var ute för att köra räcken, dagen hade varit skit vi hade blivit bortkörda från nästan alla ställen innan vi ens kommit dit. Vi hade börjat tappa tålamodet och kom till ett egentligen helt okörbart räcke på ca 20 meter med en buske som stack ut i mitten. Men utav någon anledning så bestämde jag mig iallafall för att testa räcket och försöka hoppa av innan busken.</p><p>Och det slutade med att jag tappade kontrollen efter att jag hoppat av och försökte bromsa i trappen men fick såklart inget grepp och flög in i sista stolpen på räcket och knäckte brädan!</p><p>Precis efter var man ju lite vresig för att man förstört brädan och allt, men nu i efterhand är det ju ett riktigt kul minne, haha.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mr_brun, post: 490409, member: 54587"] Jag kan ju berätta om en dag för ett par år sedan då vi var ute för att köra räcken, dagen hade varit skit vi hade blivit bortkörda från nästan alla ställen innan vi ens kommit dit. Vi hade börjat tappa tålamodet och kom till ett egentligen helt okörbart räcke på ca 20 meter med en buske som stack ut i mitten. Men utav någon anledning så bestämde jag mig iallafall för att testa räcket och försöka hoppa av innan busken. Och det slutade med att jag tappade kontrollen efter att jag hoppat av och försökte bromsa i trappen men fick såklart inget grepp och flög in i sista stolpen på räcket och knäckte brädan! Precis efter var man ju lite vresig för att man förstört brädan och allt, men nu i efterhand är det ju ett riktigt kul minne, haha. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dålig dag i backen, Nåt positivt minne.
Tillbaka
Topp