Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Dålig på skidor = fula kläder?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="christian_L" data-source="post: 567844" data-attributes="member: 65003"><p>Skit i vad alla andra tycker och kör hårt! De enda som skulle påpeka att man har för snygga kläder för sin skicklighet är folk som antingen är avundsjuka eller mår dåligt själva och är tvungna att hävda sig för att känna sig bättre! Det är dom som är loosers och inte ni tänk på det.</p><p></p><p>Tycker även detta har lite att göra med själva åkstilen som man har. Jag tycker själv det är roligare att kolla på någon som har utvecklat sina egna unika stil än folk som verkligen försöker och försöker att efterlikna wallisch afterbangs och rideaways men som bara får det att se sjukt patetiskt ut.</p><p></p><p>Kolla den här killen t.ex </p><p></p><p><a href="http://www.newschoolers.com/web/content/viewvideo/id/284910/cat/top/" target="_blank">http://www.newschoolers.com/web/content/viewvideo/id/284910/cat/top/</a></p><p></p><p>Chris Turpin heter han och han om någon har verkligen sin egna stil. Föredrar nästan det här före samma typiska afterbangs man kollat på i de senaste 30000 editsen. </p><p></p><p>Nu kom jag offtopic känner jag men vart bara tvungen att skriva av mig lite. Shredda galet i vinter alla och skit i vad andra tycker om er, vi alla i parken är ändå bara där för samma anledning, ATT HA KUL!!!!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="christian_L, post: 567844, member: 65003"] Skit i vad alla andra tycker och kör hårt! De enda som skulle påpeka att man har för snygga kläder för sin skicklighet är folk som antingen är avundsjuka eller mår dåligt själva och är tvungna att hävda sig för att känna sig bättre! Det är dom som är loosers och inte ni tänk på det. Tycker även detta har lite att göra med själva åkstilen som man har. Jag tycker själv det är roligare att kolla på någon som har utvecklat sina egna unika stil än folk som verkligen försöker och försöker att efterlikna wallisch afterbangs och rideaways men som bara får det att se sjukt patetiskt ut. Kolla den här killen t.ex [URL]http://www.newschoolers.com/web/content/viewvideo/id/284910/cat/top/[/URL] Chris Turpin heter han och han om någon har verkligen sin egna stil. Föredrar nästan det här före samma typiska afterbangs man kollat på i de senaste 30000 editsen. Nu kom jag offtopic känner jag men vart bara tvungen att skriva av mig lite. Shredda galet i vinter alla och skit i vad andra tycker om er, vi alla i parken är ändå bara där för samma anledning, ATT HA KUL!!!!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Dålig på skidor = fula kläder?
Tillbaka
Topp