Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
damp unge misshandlar mig(FILM)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ST90" data-source="post: 532398" data-attributes="member: 49616"><p>fett värt! Måste säga att jag är otroligt imponerad av svingtekniken han använde då han slog dig med kuddarna, och inte för att tala om dina kast med kuddar! Riktigt sportsligt och såg väldigt atletiskt ut. Kanske har du en karriär inom kuddkrig? Sök till flottans kuddivision, de vill nog rekrytera dig med en gång! Speciellt med de där försvarsteknikerna, händerna-på-huvudet-och-sedan-high-five, har hört att USA körde mycket på det under WW2, high fiven med Japanerna ska ha varit det mest effektiva.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ST90, post: 532398, member: 49616"] fett värt! Måste säga att jag är otroligt imponerad av svingtekniken han använde då han slog dig med kuddarna, och inte för att tala om dina kast med kuddar! Riktigt sportsligt och såg väldigt atletiskt ut. Kanske har du en karriär inom kuddkrig? Sök till flottans kuddivision, de vill nog rekrytera dig med en gång! Speciellt med de där försvarsteknikerna, händerna-på-huvudet-och-sedan-high-five, har hört att USA körde mycket på det under WW2, high fiven med Japanerna ska ha varit det mest effektiva. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
damp unge misshandlar mig(FILM)
Tillbaka
Topp