Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Dämpad framgaffel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kotten11" data-source="post: 451006" data-attributes="member: 72634"><p>Brukar cykla efter väg för det mästa men har på senare tid provat på en del skogs åkning</p><p>efter stigar och skoterleder.</p><p>Jag känner av i njurarna om det blir allt för ojämt i en nedförsbacke tex. Har därför funderat på en billig framdämpare tills jag får råd att köpa en ny hoj.</p><p>Eller kanske man bara ska skaffa ett njurbälte istället.</p><p></p><p>Jag tycker att skogs åkningen är bättre träning än att cykla efter vägen. Men det kanske är en smaksak.</p><p></p><p>Är för övrigt en ganska ovan cyklist med lite rutin..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kotten11, post: 451006, member: 72634"] Brukar cykla efter väg för det mästa men har på senare tid provat på en del skogs åkning efter stigar och skoterleder. Jag känner av i njurarna om det blir allt för ojämt i en nedförsbacke tex. Har därför funderat på en billig framdämpare tills jag får råd att köpa en ny hoj. Eller kanske man bara ska skaffa ett njurbälte istället. Jag tycker att skogs åkningen är bättre träning än att cykla efter vägen. Men det kanske är en smaksak. Är för övrigt en ganska ovan cyklist med lite rutin.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Dämpad framgaffel
Tillbaka
Topp