Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Damskida för att ge sig ut utanför pisten?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="apprentice" data-source="post: 1035010" data-attributes="member: 147048"><p>är inte kvinnlig kompetens avskaffad ? som jag förstår det finns det kompetens ....eller ej.</p><p>Jag väger 52- 53 kg och alltid sökt en bra allroundskida. Har sedan 2005 åkt på Zag Big 168 cm , den går</p><p>i och på det mesta. Sedan ett år tillbaka har jag en Zag Big 2L 165 cm. 2L står för Ladies & Lighweight</p><p>och den är förståss ännu mjukare an Zag Big. [MEDIA=vimeo]58308364[/MEDIA]</p><p>Provade häromdagen HEAD I.Supershape Magnum 163cm.</p><p>Den dagen var det stenhårt, konstsnö som det regnat på i 2 dagar och sedan frusit.</p><p>Då höll inte Zag Big 2L men det gjorde Head:en. Men jag vet inte hur Headskidan går utanför pisten.</p><p>Det lär finnas rocker fram, så det kan nog funka.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="apprentice, post: 1035010, member: 147048"] är inte kvinnlig kompetens avskaffad ? som jag förstår det finns det kompetens ....eller ej. Jag väger 52- 53 kg och alltid sökt en bra allroundskida. Har sedan 2005 åkt på Zag Big 168 cm , den går i och på det mesta. Sedan ett år tillbaka har jag en Zag Big 2L 165 cm. 2L står för Ladies & Lighweight och den är förståss ännu mjukare an Zag Big. [MEDIA=vimeo]58308364[/MEDIA] Provade häromdagen HEAD I.Supershape Magnum 163cm. Den dagen var det stenhårt, konstsnö som det regnat på i 2 dagar och sedan frusit. Då höll inte Zag Big 2L men det gjorde Head:en. Men jag vet inte hur Headskidan går utanför pisten. Det lär finnas rocker fram, så det kan nog funka. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Damskida för att ge sig ut utanför pisten?
Tillbaka
Topp