Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Damskidor eller inte?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="IngemarH79" data-source="post: 120228"><p>Tjena, en kamrat till mig ska efter några års uppehåll börja åka skidor igen och rådfrågar mig (som om jag vet nått?) om vad hon ska införskaffa. Hon är vältränad på 50kg/150cm (vuxen). Tar sig ner för svarta pister men åker helst röda, eller när hon ska åka på skär blåa, annars går det för fort. Det är ju främst det som ska tränas upp, samt offpisten. </p><p>Jag rådfrågar nu er om vilka skidor denna donna kan tänkas trivas med. Är damskidor nått att ha eller bara sämre varianter av riktiga skidor? Kan Atomic b:11 puls i 157cm vara nått?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="IngemarH79, post: 120228"] Tjena, en kamrat till mig ska efter några års uppehåll börja åka skidor igen och rådfrågar mig (som om jag vet nått?) om vad hon ska införskaffa. Hon är vältränad på 50kg/150cm (vuxen). Tar sig ner för svarta pister men åker helst röda, eller när hon ska åka på skär blåa, annars går det för fort. Det är ju främst det som ska tränas upp, samt offpisten. Jag rådfrågar nu er om vilka skidor denna donna kan tänkas trivas med. Är damskidor nått att ha eller bara sämre varianter av riktiga skidor? Kan Atomic b:11 puls i 157cm vara nått? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Damskidor eller inte?
Tillbaka
Topp