Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Damturpjäxor i pist
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1086239" data-attributes="member: 83225"><p>Aha, jo vi märkte att atomicen var rymligare än dynafiten så det är nog dynafit hon ska ha för passformen. Dock var hon orolig för att den skulle vara för vek för henne. </p><p></p><p>Det märkliga dock med rymligheten är att jag själv tryckte ner foten i två par backlands idag och inte ens när den är en hel stl för stor (foten kunde dansa schottis där nere) slapp jag smärta av att den klämde över fotryggen. Det måste ju iaf finnas nånting som är rymligare? Annars är ju jag körd...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1086239, member: 83225"] Aha, jo vi märkte att atomicen var rymligare än dynafiten så det är nog dynafit hon ska ha för passformen. Dock var hon orolig för att den skulle vara för vek för henne. Det märkliga dock med rymligheten är att jag själv tryckte ner foten i två par backlands idag och inte ens när den är en hel stl för stor (foten kunde dansa schottis där nere) slapp jag smärta av att den klämde över fotryggen. Det måste ju iaf finnas nånting som är rymligare? Annars är ju jag körd... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Damturpjäxor i pist
Tillbaka
Topp