Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Datorköp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Whonz" data-source="post: 605543" data-attributes="member: 93000"><p>Alla som läser tråden förstår ju att de ligger något i mina påhopp och klaga på attityd får ni göra så jävla gott ni vill jag bryr mig inte men förlåt om jag får er att gråta om nätterna, ni får läsa de hur ni vill för jag är inte ute efter att döda någon ... förutom utter >=)</p><p>Nej men utter din vän har blivit grovt lurad och du har gjort en riktigt bra köp isåfall men det är inte samma kvalitet på datorerna men nu behöver du inte skriva mer med mig för du har gjort din poäng.</p><p>Och bara säga de till dig bamsen94 fragbite är de 90% p12 som är "duktiga" på datorer, inget jag skulle ta tips ifrån (Y)</p><p></p><p></p><p>Spara lite till köp en macbook pro billigaste så gör du ett bra val, livslängden på en mac är betydligt mer och fråga alla som kör mac är dom nöjda över sitt val, alla som inte tycker om mac är dom som inte ägt någon.</p><p>Jag rekommenderar dig C2 att åka in till närmaste macbutik och be dom visa dig vad skillnaden är och om det är värt att byta så får du göra en egen bedömning.</p><p>Köper du en windows laptop så skulle jag kolla på komplett.se se till att de är w7 i den från början (så de inte börjar med strul av drivrutiner) och sen välj själv vad du vill ha för storlek och snabbhet så är de samma skit egentligen du kommer bli missnöjd vad du en köper för pc...</p><p>Så kan du köpa en stationär då kan du be om hjälp att plocka delar som är mest prisvärda för tillfället men likså där så blir du missnöjd ganska fort för den redan blivit gammal, den känslan har jag aldrig haft med en mac det är ett stort plus för mig men de är personligt.</p><p>C2 det är ditt val av vad du vill ha för dator och de är smaksak så funta på mac och annars surfa in på komplett och se vad du får för pengarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Whonz, post: 605543, member: 93000"] Alla som läser tråden förstår ju att de ligger något i mina påhopp och klaga på attityd får ni göra så jävla gott ni vill jag bryr mig inte men förlåt om jag får er att gråta om nätterna, ni får läsa de hur ni vill för jag är inte ute efter att döda någon ... förutom utter >=) Nej men utter din vän har blivit grovt lurad och du har gjort en riktigt bra köp isåfall men det är inte samma kvalitet på datorerna men nu behöver du inte skriva mer med mig för du har gjort din poäng. Och bara säga de till dig bamsen94 fragbite är de 90% p12 som är "duktiga" på datorer, inget jag skulle ta tips ifrån (Y) Spara lite till köp en macbook pro billigaste så gör du ett bra val, livslängden på en mac är betydligt mer och fråga alla som kör mac är dom nöjda över sitt val, alla som inte tycker om mac är dom som inte ägt någon. Jag rekommenderar dig C2 att åka in till närmaste macbutik och be dom visa dig vad skillnaden är och om det är värt att byta så får du göra en egen bedömning. Köper du en windows laptop så skulle jag kolla på komplett.se se till att de är w7 i den från början (så de inte börjar med strul av drivrutiner) och sen välj själv vad du vill ha för storlek och snabbhet så är de samma skit egentligen du kommer bli missnöjd vad du en köper för pc... Så kan du köpa en stationär då kan du be om hjälp att plocka delar som är mest prisvärda för tillfället men likså där så blir du missnöjd ganska fort för den redan blivit gammal, den känslan har jag aldrig haft med en mac det är ett stort plus för mig men de är personligt. C2 det är ditt val av vad du vill ha för dator och de är smaksak så funta på mac och annars surfa in på komplett och se vad du får för pengarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Datorköp!
Tillbaka
Topp