Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Davos 2008 - barnpassning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="VivalaGrischa" data-source="post: 382029" data-attributes="member: 67951"><p>Jag undrar om det finns några skandinavier som tänkt "bumma" i Davos under vintern 2008 och om så är fallet är intresserade av att extraknäcka till och från som barnvakt.</p><p></p><p>Vi har en 2,5 åring samt en 1 åring och barnpassning / hjälp med barnen önskas främst (soliga dagar med puder....) i backen / toppen av berget genom att växla av varandra mellan åken samt vissa kvällar då de sover och vi föräldrar önskar gå ut.</p><p></p><p>Vi kommer vara nere över Jul 2 veckor för att sen återkomma runt 10e februari säsongen ut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="VivalaGrischa, post: 382029, member: 67951"] Jag undrar om det finns några skandinavier som tänkt "bumma" i Davos under vintern 2008 och om så är fallet är intresserade av att extraknäcka till och från som barnvakt. Vi har en 2,5 åring samt en 1 åring och barnpassning / hjälp med barnen önskas främst (soliga dagar med puder....) i backen / toppen av berget genom att växla av varandra mellan åken samt vissa kvällar då de sover och vi föräldrar önskar gå ut. Vi kommer vara nere över Jul 2 veckor för att sen återkomma runt 10e februari säsongen ut. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Davos 2008 - barnpassning
Tillbaka
Topp