Davosklosters!Tips lr nån som ska me?

guzI

Ny medlem
Davosklosters!Tips lr nån som ska me?
Tjena! Vi e två eller tre som ska dra till davos i slutet på november... nån som e sugen på att hänka? vi tar bil ner! om ni har några tips om boende osv får ni gärna dela med er av dom oxo!
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp